استاندار یزد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، مطرح کرد؛

عزم جدی استان جهت ارتقا سطح اطلاع رسانی اقدامات دولت‌

استاندار یزد با اشاره به عزم جدی استان جهت ارتقا سطح اطلاع رسانی اقدامات دولت‌ گفت: اطلاع رسانی در خصوص اقدامات انجام شده توسط دولت‌ها یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است که متاسفانه تمامی دولت‌ها در این حوزه ضعف‌هایی داشته‌اند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه شورای اطلاع رسانی استان به ریاست استاندار و به منظور بررسی گزارش ارزیابی نهایی شاخص های عمومی تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی، برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه مسئله اطلاع رسانی در تمامی دولت‌ها مغفول مانده است، اظهار کرد: اطلاع رسانی در خصوص اقدامات انجام شده توسط دولت‌ها یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است که متاسفانه تمامی دولت‌ها در این حوزه ضعف‌هایی داشته‌اند.
 
وی با اشاره به اضافه شدن سرفصل جدیدی تحت عنوان «اطلاع رسانی» در جشنواره شهید رجایی گفت: این اقدام برای افزایش دقت ارزیابی‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شورای اطلاع رسانی استان از سطح عملکرد دستگاه‌ها در حوزه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
 
دکتر فاطمی با بیان اینکه نظرات صدا و سیما به عنوان دستگاه عظیم اطلاع رسانی و نیز دیگر رسانه‌های استان باید در این امتیازبندی اعمال شود، تصریح کرد: بر این اساس از مجموع ۱۷۰ امتیاز ممکن برای ارزیابی سطح تعامل و پاسخگویی دستگاه‌ها، ۸۰ امتیاز به ارزیابی شورای اطلاع رسانی، ۶۰ امتیاز به صدا و سیما و ۳۰ امتیاز به رسانه‌های استان اختصاص داده شده است.
 
 استاندار یزد در پایان با تاکید بر اینکه دانستن و شفافیت، حق مردم است، خاطرنشان کرد:  امیدواریم جشنواره شهید رجایی نقطه عطفی برای عملکرد موثرتر دستگاه‌ها در حوزه اطلاع رسانی و افزایش سطح تعامل با رسانه‌ها، صدا و سیما و مجموعه خبرنگاران باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
1 نظر